Nee,

Isotopen zijn atomen van hetzelfde chemische element, waarin echter het aantal neutronen verschilt.
Legeringen zijn daarentegen geen atomen van chemische elementen. Legeringen zijn mengsels van chemische elementen, in casu: mengsels van metalen.

In legeringen kunnen er uiteraard wel verschillende isotopen aanwezig zijn van de metalen waaruit de legering bestaat