Hoelang blijft Glo in the dark verf actief ?

Als ik bijvoorbeeld mijn fiets frame in smeer met Glow in the dark verf, hoelang geeft licht in het donker ?

Toegevoegd na 32 minuten:
Glow*

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Naar mijn weten zal jouw fietsframe nadat jij deze met 'Glow in the dark' verf heb ingesmeerd ongelimmiteerd licht blijven geven in het donker mits je de fiets overdag niet in een donkere ruimte plaatst maar juist waar volop licht aanwezig is en wel omdat de bestandsdeeltjes die zich in deze verf bevinden zich n.l als ware 'opladen' d.m.v licht dit is enigszins vergelijkbaar met de bekende ledlampjes voor bv in de tuin die vergen geen electrisiteit dan dat ze zichzelf overdag bij het zonlicht opladen om s'avonds on het donker jouw tuinpad weer te kunnen verlichten dus plaats je fiets overdag b.v.k op een lichtvolle plek waar hij zich kan 'opladen' voor de nacht! Overigens...GOED IDEE om je fiets met 'Glow in the dark' verf te bewerken dit met het oog op jouw eigen veiligheid in het verkeer ja LEUK!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Glow in the dark verf zal na twee jaren zijn meeste werking verloren hebben.ook de verf zelf zal afbreken onder invloed van zonlicht en weersomstandigheden.Als de fiets een winter buiten heeft gestaan, zal er van de uitstraling niet veel over zijn.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Me fiets staat binnen, maar elke is het me vervoer middel ook in de winter, dan word het lastig, zat eerder aan Neon verlichting te denken maar zal wel lastig worden met batterijen
niko
10 jaar geleden
typ dit eens in op google"led lichtsnoer op batterij".brengt je wellicht op ideeen.