In het blauwe (onderste) gedeelte van de vlam is het het heetst! De brandstof / zuurstof / temperatuur verhouding is daar gewoon het best.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Utrecht
10 jaar geleden
Het puntje van de blauwe vlam.
ronaldP
10 jaar geleden
inderdaad, de punt van de vlam. Daar is de verbranding en dus de temperatuuropbouw het verst gevorderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de hele vlam is blauw
Ongeveer in het midden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de afbeelding ongeveer in het midden van de vlam, bij het topje van de 'kleine vlam'.