mag ik cannabis toedienen bij varkens tegen stres ?

we zijn een bedrijf dat voedingssupplementen maakt voor landbouwdieren mag ik het afkooksel van cannabis gebruiken bij varkens tegen stres

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke varkens?
Die van jou of die van een ander?
Ritsuka
10 jaar geleden
is het niet mogelijk op een andere manier de stress te verminderen bij de dieren?
Summo
10 jaar geleden
Ben je wel goed bezig zo? Stel dat iedereen zegt dat het kan en je doet het gewoon en je bedrijf krijgt een enorme schadeclaim aan zijn broek, als ik je baas was zou ik niet blij zijn dan. Als er een mogelijk no-go is moet je dat echt heel zeker weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom hebben de dieren eigenlijk stress? Leven ze in erbarmelijke omstandigheden misschien?
Waarschijnlijk is het een beter idee om de oorzaak van de stress weg te nemen.

Antwoorden (1)

Sinds 1 september 2003 is medicinale cannabis in nederland toegestaan.het moet door een arts zijn voorgeschreven.of die wet onderscheid maakt tussen mensen en dieren weet ik niet.een arts/dierenarts raadplegen lijk me geen kwaad te kunnen.