Welke van deze algensoorten is het geschiktst voor biodiesel?

- Isochrysis galbana
- Pavlova lutherii
- Tetraselmis suecica
- Skeletonema costatum
- Chaetoceros calcitrans
- Chaetoceros muellerii

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar kan ik niet gelijk antwoord op geven,
een en ander is afhankelijk van licht-toevoer/nuttige stof+voeding<-> opbrengst.
Het zijn hoog interessante experimentele dingen, die eigenlijk veel meer aandacht zouden moeten krijgen "qua duurzaam tuinieren"

Toegevoegd na 9 uur:
Maar aangezien je al zover bent dat je al deze (moeilijke) latijnse namen van die algjes weet, ben ik er zeker van dat je een en ander al ruim hebt uitgezocht!