3 opties,
1 je springt op zo'n manier dat je naast het ISS op de juiste snelheid in een constante baan rond de aarde terrecht komt en blijft daar rondjes draaien tot je zuurstof op is.
2 je drijft langzaam verderweg van de aarde, dit zal eerst heel geleidelijk gaan maar daarna steeds sneller, wederom is zuurstoftekort je grootste vijand.
3 je komt langzaamaan in een steeds kortere baan rond de aarde en zal op een gegeven moment de dampkring breiken, als qua tijd je zuurstof nog niet op is zul je in dit geval verbranden door de wrijving met de atmosfeer en de gigantische snelheid die je hebt.

om een lang verhaal kort te maken, ik zou gewoon met de Soyuz terug naar de aarde gaan ipv springen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, al hangt het er een beetje vanaf hoe hard, en in welke richting je springt.
Als je tegen de draairichting inspringt kom je waarschijnlijk in een lagere baan terecht en zult op de aarde vallen.
Als je met de richting mee springt kom je in een hogere baan en zou je oneindig (niet oneindig - uiteindelijk daal je door de zeer geringe wrijving die er is toch) lang rondjes blijven draaien.