Wat hebben wij als gewone mensen nu precies aan de ontdekking van het Higgs-deeltje? Kun je het toepassen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had naar het jeugdjournaal moeten kijken net....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben geen gewoon mens.
Cryofiel
11 jaar geleden
Je bent gewoon geen mens?

Het beste antwoord

Daarmee kunnen ze zien of de theorie die ze aannemen over het ontstaan van het universum waar is, niet waar is of deels waar is. Als die theorie (of delen daarvan) kloppen, kloppen ook veel andere theorieën. Als we (of zij eigenlijk) antwoorden op die vragen, kunnen ze duren projecten starten die ons nog eens goed van pas zouden kunnen komen. Denk daarbij aan verhuizen naar een andere planeet of "de ruimte" sturen zodat we nergens tegenaan botsen of ingezogen worden. Zo zijn er nog tal van dingen die dat ene higgs deeltje mogelijk maakt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies het antwoord wat ik zocht

Andere antwoorden (1)

Zoals ook eens iemand zei bij de ontdekking van electriciteit; "je kunt er vast later nog eens belasting op heffen".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vind ik een leuke :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toppy hahahaha +je