Hoe diep is de loch ness?

De loch ness is een meer in schotland dat meer is heel diep en mensen zweren dat ze daar een. Monster in hebben gezien het is heel diep ongeveer 3 meter en je denkt dan vast niet dat daar een dier van 3 meter in hebben gezien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Loch Ness (Schots-Gaelisch: Loch Nis) is een groot, diep meer in Schotland. Het loch is 37 kilometer lang en op het breedste deel 1,6 kilometer breed. De grootste diepte van het meer is 226 meter. Loch Ness ligt in heuvelachtig terrein. Doordat vanaf deze heuvels doorlopend veen en turf in het meer terechtkomt, is het water erg troebel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel diep en ongeveer 3 meter??
De gemiddelde diepte van het meer is 132 meter, op zijn diepste punt is dat zelfs 230.

Wat betreft het monster, dat verhaal wordt vooral in stand gehouden om zo het toerisme te onderhouden in de omgeving van Loch Ness en Inverness.
En dat lukt ze aardig zou ik zo zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het inderdaad tot 230meter diepe meer is op velerlei wijze
onderzocht op een dinosaurusachtig wezen van zeer groot formaat maar dit is nooit sluitend vastgesteld dat dit dier zou bestaan.
geloof, fantasie en teveel Schotse whiskey kan inbeeldingen veroorzaken.

Overigens zijn er in de oceanen wel steeds meer enorme Inktvissen aangetroffen die een zwembad zouden vullen.

Ze leven echter op diepe plaatsen waar ze door de mens niet lastig gevallen worden, potvissen echter weten wel raad met die grote beesten.

Er zijn veel zeedieren , ook van substantieel formaat nog niet ontdekt/levend aangetroffen, of de betreffende duiker heeft het niet na kunnen vertellen.

Daarom beschouw ik het monster van Loch ness als een fabel maar veel dieren die in (OCEAAN)water leven en misschien nog wel groter zijn dat Nessy zijn nog niet ontdekt en dat is GEEN fabeltje.

Dus grote "enge" zeemonsters bestaan maar om budgettaire reden wordt het ontdekken daarvan aan oceanografen overgelaten.

We hebben blijkbaar meer over om het oppervlak van Mars af te struinen dan de veelheid aan nog onontdekt leven op de aarde, in de aarde en in de wateren te ontdekken.