Tin en koper zijn metalen en bestaan uit een vrijwel oneindig raam werk van Sn of Cu atomen. Als ze getekend worden dan is dat meestal en repeterende eenheid in die structuur (eenheidscell).
Tin heeft is Tetragonaal kristalstelsel (als het wit is) of de zelfde structuur als diamant (grijs). De eenheidscell van grijs tin is gegeven in het figuur. Je moet je voorstellen dat een structuur wordt gevormd van bijna oneindig veel van deze 'doosjes' op elkaar gestapeld.
Koper heeft een Kubisch vlakgecentreerde structuur waarin in de ordening dus net iets ander is als bij Tin. Het idee van het teken van de repeterende eenheid is het zelfde. Kijk even in de Kubisch vlakgecentreerd bron link om te zien hoe het er uit ziet.

De getallen 4 en 6 hebben niets met de structuur van doen. Die geven alleen an in welke verhouding ze reageren met iets anders in een reactie vergelijking bijvoorbeeld.