hoe kan je het verschil tussen ontleden, verbinden en verbranden onthouden?

ik heb morgen een scheikunde toets over reactievergelijkingen, denk het wel te snappen maar toch..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

ontleden: dan denk je maar aan Baantjer. De patholoog haalt het lichaam uit elkaar en legt dat in allemaal verschillende bakjes. of verschillende kralen aan een ketting die je allemaal op kleur sorteert. alle kralen blijven gewoon kralen
verbinden doe je met touw of lijm, of drukkers. 2 aparte dingen komen samen.
verbranden: het vuur zorgt dat de oorspronkelijke stof iets heel anders wordt
anneliez
12 jaar geleden
ontleden denk aan opensnijden
verbranden denk aan pyromaan