Het is te merken dat er elk jaar steeds kouder en steeds warmer wordt. Hoe zit het dan over 10 jaar?

Is er een wetenschappelijk onderzoek hiervoor gestart?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Noordpool is al over 10 jaar open zee tijdens zomer

Dat geeft te denken,
Amerfoort aan zee komt dan dichtbij.
Binnen amper tien jaar zal de Noordpool tijdens de zomer open zee worden.
Dat blijkt uit gegevens van een team dat drie maanden lang de Noordpool ging verkennen.
Ze onderzochten de dikte van het ijs in het noordelijke deel van de Beaufortzee en hun conclusies waren heel
verontrustend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb al vele jaren geen strenge winter meer meegemaakt in Nederland, dus dat is helemaal niet te merken.
Je moet de media niet zo napraten.
AWM