Dat heeft volgens mij met de oplossing te maken. De ene is water in olie en de andere olie in water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb natuurlijk geen verstand van crèmes maar of ik nu olie in water oplos of water in olie: het resultaat is hetzelfde. De olie drijft op het water want die twee mengen volgens mij niet. Maar ja, ik heb hier natuurlijk geen verstand van :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een emulgator kan dat gemengt worden, bij wo is olie het hoofdbestanddeel en bij ow is water het hoofdbestanddeel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar gelukkig zijn er mensen die er wel verstand van hebben.
Bedankt Crea voor de uitleg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra je meer water hebt, drijven er oliebolletjes in water. Als je meer olie hebt, drijven er waterbolletjes in olie. Tenminste als je moeite doet om ze te mengen. Anders krijg je een olielaag boven het water.