Zijn er gelijkaardige documentaries zoals die van Bear Grylls "Man vs wild"? Zoja, welke?

Wat zijn gelijkaardige documentaires zoals die van Bear Grylls "Man vs wild"? Waar men dus ook een land bezoekt en langs rivieren gaat en tussen de bergen en de mooie landschappen bezoekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat zijn nog op Discovery .zondags . Dual Survival .
Elke werkdag 20.00 uur Man .woman wild en s`morgens 10.20 uur Beyond Survival with Les Stroud .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EN dan heb je nog Ray Mears Bushcraft. Maar dat is meer: hoe overleven volkeren over de hele wereld in de vrije natuur, en hij laat dan zien hoe bijvoorbeeld Mongolen van plek naar plek trekken, en hoe Noren vis vangen in een bevroren meer enzo.

Maar mijn favo is Survivorman. Dat is tenminste echt. Dat is een kerel die met een stuk of 3 camera's een week lang de wildernis in trekt, en zichzelf filmt terwijl hij probeert te overleven. En dat lukt niet altijd. Soms moet ie gehaald worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coole gast is dat! Ik zag afgelopen week ook iets van Walking The Amazone, een gast die iets van 2 jaar door de Amazone heeft gewandeld, met alle gevolgen van dien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan ben je helemaal een baas
Zoek eens naar Adventure Mitch op flabber.nl :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
walking the amazon vind ik vaak leuk, het is net iets anders:
http://www.walkingtheamazon.com/