Is alles wat Macgyver doet in theorie mogelijk?

Macgyver kan wonderen verrichten.
Ik gloof best wel dat een aantal zaken min of meer overtrokken is en dt het alleen i de goede situatie kan gebeuren, maar zijn alle ingenieuze dingen die hij doet in theorie nou echt mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Veel dingen die McGyver doet zullen in principe wel mogelijk zijn, maar niet allemaal en al zeker niet in het tijdsbestek dat Mc Gyver er voor nodig schijnt te hebben.

Mythbusters heeft wel eens verschillende dingen uitgeprobeerd.
Op deze link zie je dat veel van die dingen die ze in een speciale Mc Gyver uitzending hebben gedaan toch "Busted" zijn.

http://en.wikipedia.org/wiki/MythBusters_(2008_season)#Episode_100_.E2.80.93_.22MacGyver_Special.22
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke experimenten van Mythbusters!
Nee, het is erg overdreven, de Mythbysters hadden een aflevering aan Mac gewijd en daar kwam uit dat bijna alles niet mogelijk was op de manier zoals MacGyver het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou het net zeggen. +1 (kom je mooi weer op 0 uit met je antwoord over de mannelijke franse zon en de vrouwelijke duitse zon ;))