dichtheid ρn. =
0834 kg/m3. Relatieve dichtheid t.o.v. lucht d. = 0645.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet de komma's
ikke wel ;-)

Aardgas heeft een soortelijke massa van ongeveer 0,833 kg/m³.

De relatieve dichtheid t.o.v. lucht bedraagt ca. 0,640. Het is dus lichter dan lucht. Vandaar de noodzaak om bovenventilatie te voorzien voor de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet? Het staat er toch echt!
ardgas heeft een soortelijke massa van ongeveer 0,833 kg/m³.
De relatieve dichtheid t.o.v. lucht bedraagt ca. 0,640. Het is dus lichter dan lucht. Vandaar de noodzaak om bovenventilatie te voorzien voor de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dichtheid aardgas (Gronings) volgens de Binas: 0,833 kg / m3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist... staat gewoon in Binas...