Vinden jullie het weer ook niet raar?

Ligt het nou aan mij, of werd het 10j geleden geleidelijk warm? Was het toen niet in de lente lekker 20-23 graden en werd het toen niet langzaamaan warmer tot een graad of 26? Ik vind het toch wel apart, dat we de laatste jaren van ijskoud naar 27 graden pingen.. Eergisteren kwamen ze aan met ,, in limburg was het zélfs 23 graden!!!'' Terwijl ik naar mijn idee in een zon had gezeten van 28 graden! Iemand een idee hoe dit komt? Het lijkt toch wel allemaal te veranderen,..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee ik vind dit niet raar, niets is zo grillig als de natuur, het weer en het klimaat.