Waarom moet ik iedere week mijn zippo vullen.?

Ik snap niet waarom ik iedere week mijn zippo moet vullen is dit niet te vaak? Ik gebruik gewoon zippo vloeistof

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Vooral als een zippo dicht op het lijf draagt (broekzak) wordt hij flink opgewarmd waardoor de benzine snel verdampt. De pit heeft een groot oppervlak in vergelijking met andere benzineaanstekers en het kapje sluit niet gasdicht af, dus je raakt meer benzine kwijt aan verdamping dan dat er werkelijk verbrand wordt, zelfs als ze gewoon ergens staan of liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat hij leeg is misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat vind ik snel en dat zippo vloeistof is duur het zou langer moeten moeten mee gaan
Dat gebeurd inderdaad bij lagere kwaliteit zippo's duurdere schijnen veel langer mee te gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is gemaakt in 2010 en de behuizing is van B klasse net als de binnenkant is het dan nog steeds normaal.?
Omdat je dr jointjes mee aansteekt dus je gebruikt hem constant just like me 
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D
Ik heb er ook één sinds een tijdje en ik moet het ook echt zowat elke week bijvullen. Het gaat gewoon snel. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat het een B klasse is (als je dat op de onderkant leest, betekent dat jouw zippo in februari is gemaakt, geen klasse of zo :P). Maar het gaat gewoon snel met zippo's, dus maak je maar geen zorgen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P
minder roken zou helpen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben al gestopt met roken maar wiet ...
omdat t klepje van de zippo niet echt luchtdicht kan afsluiten. Daardoor vervlucht er steeds zippo vloeistof. Mijn advies is dan om een kleine cilinder te kopen waar je zippo vloeistof in kan doen. kost 12 euro bij primera;)

http://www.youtube.com/watch?v=TXt4xHM4Kq0