nee, deze kan wisselen, minimaal 3,5 en maximaal een zuurgraad van 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pH waarde van maagzuur is ongeveer 2, de pH waarde van maagsap is afhankelijk van de hoeveelheid maagzuur in het maagsap.
Sommige personen hebben onvoldoende productie van maagzuur, waardoor de pH waarde van het maagsap aanzienlijk hoger ligt. Dat is echter niet normaal.
itsme