Druk van de waterkracht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas dat is niet wat ik bedoel. Riolering moet altijd aflopen. Als je lager ligt als het zuiveringsschap hoe komt het dan aan.
veel woningen in het buitenland zijn niet op het riool aangesloten.die hebben bv een septic put waarin het afval water terecht komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de noodzaak daar is door het rioolafval gewoon op te pompen.

Voor een goedwerkend riool
Hebt u last van vuilwater? Wilt u het rioolwater verpompen naar de waterzuivering? Bedu Pompen heeft een breed scala aan rioolpompen. Deze rioolpompen worden door ons niet alleen aangeleverd maar ook op deskundige wijze geïnstalleerd.

Duurzaam voor elke toepassing
De rioolpompen zijn uitermate geschikt voor het wegpompen van rioolwater met grotere vuildelen. Voor iedere situatie weten wij de beste rioolpomp te leveren. De pompen zijn eventueel leverbaar met voetkoppeling en geleidesysteem. Hierdoor kunnen de onderhoudswerkzaamheden eenvoudig worden uitgevoerd, zonder demontage aan het leidingwerk. Enkele andere toepassingen van onze rioolpompen zijn:

•bergbezinkstations;
•afvalwaterputten;
•slachterijen
•industriële bedrijven.