Je kunt de zonkracht vinden op NOS teletekst pagina 708
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wageningen geeft ook grafieken met zonkracht etc. zie de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, ik wilde mijn aantekeningen uit de sterrenwacht in Utrecht al gaan opschrijven en ellenlange berekeningen gaan uitlegen, maar daar zou je toch niks aan hebben vanwege de benodigde apparatuur.
Kijk ik even bij de antwoorden... Hee, je kan het inderdaad ook gewoon bij het KNMI opzoeken.
Als je de toolbar van google hebt, staat daar rechtsboven een icoontje van een wolk. Als je daarop klikt krijg je meteen deze informatie en nog andere over het weer.