Die broodjes zijn alleen voor industrieel gebruik , beste kaerel
en worden niet aan particulieren geleverd.
In Vlaardingen zit een Italiaanse firma, die doet in het spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ervoor betaalt, zullen ze ongetwijfeld ook wel aan particulieren leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat doe je dan met 1000 kg aan ruw metaal, terwijl je maar een klein stukje wilt hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook bij rozenburg ( professor gerbrandyweg. ) zit een firma wat er in handeld, maar of zo particulier verkoopen....geen idee!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij zijn deze metalen niet in deze vorm beschikbaar en dus ook niet te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk zijn deze baren wel te verkrijgen maar in nederland dat weet ik niet, het is eigenlijk gewoon een kwestie van blijven verhitten en af laten koelen