Wat gebeurd er als er bloed op staal en zilver komt?

ik heb me net goed gestoten aan mijn hand/arm en nu zit er wat bloed op mijn horloge die van zilver en staal is. Ik heb het er zo goed mogelijk afgehaald met gewoon zo'n horlogedoekje maar kan hem natuurlijk niet echt nat maken want ik geloof dat hij maar iets van spatdicht of zelfs dat nog net is.. maar ik wil ook niet dat hij straks rare vlekken gaat vertonen aangezien zilver/staal geloof ik met bloed op de langere termijn niet echt een goede combi is.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel spatwaterdicht of zelfs dat net niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon met een natte doek schoonmaken. Je moet hem niet zeiknat maken zoals met douchen of zwemmen gebeurd maar hij kan heus wel nat/vochtig worden.
En bloed op je horloge, is volgens mij ook geen ramp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn telefoon claimt helemaal niks over ook maar een enkele soort van waterdichtheid en daarmee kan je gewoon in de zeikregen bellen...