wat zijn de gevolgen als de magnetische zuidpool 800 kilometer naar rusland verschuift?

grappige antwoorden zijn leuk maar serieuze een must

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar zijn weinig gevolgen van, behalve de hercalibratie van kompassen. De magnetische noordpool wandelt voortdurend sinds de omkering van het magnetische veld ca. 800.000 jaar geleden. Dat was destijds wel groot nieuws natuurlijk, toen de magnetische noord- en zuidpool van plaats wisselden...
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nou...

Vogels, walvissen en andere trekdieren navigeren voor een groot gedeelte op het elektromagnetische veld om de aarde, die zullen dus finaal fout gaan vliegen.
De rotatie van de aarde veranderd een beetje dus bevriest Rusland, en kunnen ze in canada een het hele jaar met een zwembroek lopen...