Nee. Wel als hij zou zeggen dat hij niet kan praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nee, dan liegt hij niet. Als hij kan zeggen dat hij kan praten heeft hij al bewezen dat hij dit kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet. Tenminste... als die hond echt ZEGT dat hij kan praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een hond mij zegt dat hij kan praten ga ik hem niet aan de leugendetector leggen, het feit dat ik hem dan zou kunnen verstaan lijkt me bewijs genoeg dat hij dan kan praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je goed kijkt naar een hond, zie je ook dat hij praat. Maar dan wel in hondentaal, met andere honden, maar ook met jou. Het is alleen een kwestie van zijn taal leren verstaan, dus aan de studie, zou'k zo zeggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voorzichtig beginnen om mijn definitie van praten uit te breiden met het geluid dat deze hond voortbrengt en ik versta.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een hond zegt dat hij kan praten liegt hij niet nee. Ik denk, inderdaad dat honden op hun eigen manier 'praten', of eigenlijk communiceren, dit doen ze door lichaamshouding, met hun staart enzovoort. Onze honden kunnen ons precies vertellen dat ze uitgelaten willen worden, dat ze aandacht willen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ookal kunnen dieren niet praten, je kunt wel aan ze zien wat ze willen. Of wanneer ze bang zijn, of wanneer ze het aar hun zin hebben. In zeker zin kunnen ze dus wel met ons communiceren.

Wanneer een hond zegt: ''Ik kan praten'' dan bewijst hij op dat moment al hetgeen dat hij zei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een hond zegt te kunnen praten zou ik met hem naar shrek gaan ofzo.
als een hond zegt dat ie het kan kan het ook.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hond dat tegen je zegt, dan zou ik maar eens beginnen met een avondje de drank laten staan....