In een slechtvalk denk ik. Dat is een roofvogel die tot wel 200 km per uur kan vliegen. Dat lijkt mij echt geweldig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vogel; het lijkt me geweldig om te kunnen vliegen, alles van een andere kant kunnen zien en de hele wereld kunnen ontdekken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik als een .al.s. of m.s. veroorzakend virus, maar dan wel als a.l.s. of m.s. door een virus veroorzaakt wordt, anders niet...

Waarom, nou gewoon, je moet iets voelen om het te begrijpen, je moet iets meemaken om het echt te weten te komen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een naaktslak. Lekker in me blote kont door het natte gras kruipen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als kat, heerlijk liggen soezen in het zonnetje in de vensterbank.......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ook als kat, wel bij een goed baasje, lekker slapen en in de zon liggen, eten en drinken op tijd, lekker bij de buren in tuin scheiten.......heerlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al die dingen die je opnoemt, kun je nu toch ook al, daar hoef je toch geen kat voor te worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik overleg het met de buren, hehehehe
Ofwel als een vrolijk piepende dolfijn in een blauwe zee van permanent 20 ° celsius zonder netten en zonder oliepollutie ofwel als leeuw in de savanne. (80% dromen en slapen en nagenieten)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou willen terug komen als een Tijger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou wel terug willen komen als mijn eigen kat :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hoofdluis, dat is extra moeilijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als wandelende tak. Niemand die je ziet, de hele dag bladeren eten, lekker niks doen... :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een forse haai. Lijkt me heerlijk om jarenlang de wereldzeeen rond te zwemmen zonder bang te hoeven zijn voor natuurlijke vijanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als leeuw! De koning van het dierenrijk, ze zien er prachtig uit, liggen heel de dag heerlijk in de zon en spelen met hun kleintjes, passen erop en leren ze te jagen. Lijkt me heerlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een Homo Sapiens, want dan was ik nog niet uitgestorven en het is de succesvolste soort van dit moment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als mijn eigen dikke verwende cavia('tje).
Lekker eten, drinken en slapen ;)

En anders als een vogel. Héérlijk vliegen..
Alles van bovenaf zien!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als konijntje, ik beoefen n.l. met veel plezier de zelfde sport.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als mijn poesje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naah mn plaatje doet het niet, nu denken jullie wat schunnig. maar ik had er echt een foto van mn katje bijgedaan...;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu je 't zegt... geen slecht idee...
http://www.break.com/pictures/kittens-are-so-lucky697427.html
Als olifant. Ik wil een slurf......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Yason;

Als een dolfijn in het Dolfinarium; visje happen, rondje zwemmen, beetje stunten en verder de hele dag lekker die toeristen uitlachen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als een dolfijn, die lijken me altijd bijzonder vrolijk...