Waarom zijn jongens van dezelfde leeftijd als meiden meestal toch wat onvolwassenner?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Filosofie
1K

Antwoorden (5)

Dat komt omdat vrouwen een ontwikkelingscyclus hebben van 7 jaar en mannen een cyclus van 8 jaar.
Lees hieronder maar eens verder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn later met alles... Ze lopen later, spreken later, zijn later rijp enz enz... Maar wel gemiddeld genomen...

En dat geldt ook voor het volwassen worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de hormoonhuishouding en (de uitwerking op de) ontwikkeling van de hersenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongens willen stoer doen en dat lijkt vaak onvolwassen
bij meisjes is dat niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ten eerste een persoonlijke vraag, want wie bepaalt of jongens onvolwassener zijn?

Afgezien dat, denk ik persoonlijker dat jongens op de leeftijd die jij bedoeld meisjes als een soort van ontdekkingsreis zijn. Iets wat nog niet is ontdekt.