Stel je zit in de hoogste laag van de piramide van Maslow, door wat worden je gedragingen dan gemotiveerd volgens Maslow?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

Heel sek: er onstaat de behoeft tot zelfverwezenlijking; je werkelijke Zelf te ontplooien.

Wanneer je geen belemmering meer voelt door de onderliggende 4 behoefte niveaus, onstaat de behoefte te leven vanuit het hart en deze ook te manifesteren.

En ja, dat doet ieder op zijn eigen unieke wijze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vooral door je sociale omgeving of milieu Dat zijn dus culturele sociale, economische, en religieuze factoren dat van invloed is op het gedrag.
Hierbij zijn groepen als het gezin, vrienden en collega's belangrijke factoren, alsook de sociale klasse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ontplooiing . Maar op moment op moment dat je honger hebt zak je weer naar beneden ,en loopt er dan weereen mooi persoon voorbij dan wordt de behoefte weer anders .De behoefte piramide van Maslow is nooit echt wetenschappelijk bewezen ,hij spreekt wel aan ,en is wel iets om over na te denken .