Is de weerpresentatie van Piet Paulusma live?

Hij staat in een gezellig gezelschap om te vertellen dat het goed barbecueweer is. Werkt die man dan 365 dagen per jaar? Of nemen ze die shots vantevoren op, en wachten tot het goed barbecueweer is voordat ze het uitzenden? Zodra het échte weerpraatje begint komt ook altijd de weerkaart in beeld en hoor je alleen nog maar Piet's stem en zie je 'm niet meer in beeld. In de uitzending van 22:30 uur is het wel altijd donker in beeld. Althans net zo donker als het moment van uitzending. Als het niet live was, dan zouden ze hier toch geen rekening mee houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

Nee zoals al werd gezegd het is niet live, maar volgens mij werkt hij wel heel vaak en heeft de man weinig vakantie. Want toen ik op vakantie was, was hij op dezelfde vakantie ergens in juli/augustus. We moesten heel lang wachten en er werd lang gerepeteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, de beelden worden tevoren opgenomen. Dus geen live-Piet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Globaal genomen word de uitzending van Piet Paulusma rond 19 uur opgenomen op een bepaalde locatie en dan met spoed naar de studio gebracht voor montage en presentatie...

De opname die ik ooit op een afstandje heb staan bekijken werd strak geregiseerd. En de mensen die ze in beeld wilde hebben werden voor de televisiebeelden geselecteerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De opnamen wordt er voor opgenomen. Dus kan idd nog licht zijn bij hem en dat bij ons als schermert :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee want laatst stond hij te verkondigen ( in Delfzeil ) dat het prachtig mooi weer was terwijl ik op dat moment op precies dezelfde plek was, en het met bakken uit de hemel kwam.