Een kapper knipt alleen mannen die zichzelf niet knippen. Knipt de kapper zichzelf?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Filosofie
2.5K

Het beste antwoord

Als de beste man flexibel is en een grote collectie aan spiegels heeft ja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hij zou zichzelf 1 keer knippen. Daarna is ie een man die zichzelf geknipt heeft en doet ie het dus niet meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is mogelijk ja.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dezelfde manier dat tandartsen zichzelf behelpen met bv tandplaque te verwijderen, op dezelfde manier kunnen handige kappers hetzelf doen. Maar de meeste gaan wel bij eencollega.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik knip mijzelf al jaren zelf, maar toen ik een keer naar een kapper ging en hem vertelde dat ik in geen jaren naar de kapper was geweest was hij verbaasd. Ik ging er altijd vanuit dat een kaper zichzelf wel zou knippen, dat is dus niet het geval.