Welke soort paddenstoel is dit? zie foto's

In een week tijd is deze paddenstoel gegroeid in een vochtig hoekje onder mijn dakraam. Zie de foto's: wie weet welke soort dit is?

Toegevoegd na 4 uur:
Ik dacht een oesterzwam, maar hij is zo groot, wel 25 cm.!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een mooie!

Het beste antwoord

Het lijkt sterk op een oesterzwam

http://www.pri.wur.nl/UK/research/research+themes/Biodiversity/sporeless/

Let op! sommige paddestoelen zijn zeer giftig. Anderen zijn zeer bedreigd & beschermt: Als je niet heel erg bekend bent met paddestoelen moet je ze niet wild plukken en / of eten!