Hoe heten de vogels in 'On golden Pond'

De watervogels die in deze film 'spelen' worden in de nederlandse vertaling futen genoemd. Dat zijn het echt niet, maar wat zijn het wel. Ik heb het over de wit gespikkelde watervogels. Ik kan niet goed verstaan hoe ze in het engels worden genoemd, dus de engelse naam opzoeken gaat ook niet.

Toegevoegd na 1 uur:
In het engels klonk het als 'loomes'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1K
Rieneke1
13 jaar geleden
een wilde gok: aalscholvers (cormorants)?

Het beste antwoord

Ik denk dat het ijsduikers zijn (Gavia immer), die in het noord-amerikaans 'loons' heten. Vanwege hun gekke (loony) lach.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moet echt wel het goede antwoord zijn, want er is ook en scene waarin het geluid van de vogel een rol speelt en die klinkt inderdaad als een soort lach.
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Een kwak misschien