Wat voor soort hond krijg je als je een Chihuahua kruist met een Labrador?

( ook al zal het een lastige klus zijn om dat voor elkaar te krijgen )

Toegevoegd na 8 minuten:
Niet alleen qua naam maar ook qua dier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.9K

Antwoorden (4)

Een Chihuabrador....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een labrchihdorahua
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het chihuahuateefje krijgt een keizersnee, en de reu ergens heel veel pijn.

Andersom: de boreling verdrinkt.

Toegevoegd na 6 minuten:
huahualalala
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je maar zorgt dat de GROOTSTE de moeder (het teefje ) is krijg je een bastaard (-nietrashond) miet de eigenschappen van beiden en het formaat van het gemiddelde als de moerder de grootste van de twee honden is.
Is onverhoopt de moeder de kleinste dan zal -als het goed af loopt- de jongen wat groter worden dan de moeder, maar niet veel.
Je kunt het de moeder echter niet aandoen omdat er veel risico voor het teefje aan zit.
Na een onverhoopte bevruchting door een veel grotere
reu kun je het beste via een "verlengde loopsheid"(soort morning after prikpil) pogen de hechting in de baarmoeder(s) te voorkomen.
Ik neem aan dat het een gedachtenexperiment is, de pup zou een eigenwijs, eigengereid fel opdondertje wezen en weinig goedmoedigs van de labrador erven, wel zou het exterieur wat van een labrador hebben , al verwacht ik geen egale vachtkleur.
Wat slimheid betreft, kleine honden zijn vaak slim, omdat ze zich staande moeten hoeden in een wereld waar vrijwel alle andere honden groter zijn, wat ze aan formaat
missen, bezitten ze aan ego, vandaar dat ik verwacht dat het zeer pittige diertjes zullen worden.
Wellicht heeft de goedmoedige labradorteef het al zwaar met haar pups te stellen........