hypnotiseren kan niet bij een mens niet en dus ook niet bij een dier.
net zoals zij al zij als dieren oog in oog staan met hun prooi zoals ik noem maar wat vossen met konijnen dan staat de konijn stil van schrik dus vergeet maar dieren kunnen niet hypnotiseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geeneen dier. Hypnotiseren is een psychologisch trucje, waaraan zowel 'dader' als 'slachtoffer' moeten meewerken.

Er zijn wel dieren die als verstijfd gaan staan in het oog van hun predator, waardoor die indruk gewekt zou kunnen worden. Bij slangen versus konijnen is dat nog wel eens het geval.
Maar dieren kunnen elkaar niet hypnotiseren, ook al ziet het er voor ons wellicht een keer zo uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele. Dit idee komt voort uit het langzame benaderen van een prooi door enkele slangen (Zoals boomslangen). Deze kruipen dusdanig langzaam op de prooi af, dat deze de slang niet als zodanig herkent, en rustig blijft zitten. Hierdoor kan het lijken alsof de prooi gehypnotizeerd is door de slang. UIn de praktijk is dit niet o, en ziet de prooir het zeer langzaam verplaatsende roofdier niet als gevaar.