Ik vermoed van wel, Alida1, kijk de laatste 100 jaar, de mens is erg veranderd. De wereld is 'groter' geworden.
De westerse mens is ook groter geworden, Zoals wetten als schoolplicht is de mens intelligenter geworden.
Medicatie, gezondheidzorg en hygiene hebben er toe bijgedragen dat we langer leven.
Ik denk dat dit allemaal van invloed is op het uiterlijk van de mens zelf.
Maar zeker weten... nee, dat kan niemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja we worden steeds zwaarder en dus ronder.

De mensen worden allemaal wat boller. Voordeel is dat we het in de minder snel koud hebben en dus energie gaan besparen doordat de kachel lager kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De evolutie gaat gewoon door, dus alles inclusief de mens zal blijven veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, mensen blijven veranderen omdat de omgeving en leefgewoontes constant veranderen.

Overigens kunnen mensen waarschijnlijk nooit kieuwen ontwikkelen, dan zouden de kaken moeten verdwijnen wat er onwaarschijnlijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is al veel mogelijk en er wordt nog steeds meer mogelijk op het gebied van plastische chirurgie, genetische manipulatie en technologische hulpmiddelen. Of je nou vóór of tegen bent, dit zal gevolgen hebben voor de manier waarop mensen er uit zien. Rijke mensen zullen het zich kunnen veroorloven om 'mooier' te zijn en om hun kinderen te selecteren op gezonde lijven. Mensen die 'onderdelen moeten missen' zullen steeds betere protheses krijgen en er zullen ook mensen zijn die er voor kiezen om zichzelf uit te rusten met verbeterde of extra onderdelen.

Voorlopig zal de mensheid als geheel er nog wel niet uit zien als de 'Borg, maar er zijn er vast die dat al willen. Mijn eerste kunstheup moet ook minstens een terabite intern geheugen hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanvullend: verstandskiezen gaan verdwijnen. Lichaamsbeharing wordt steeds minder. Kaalheid bij vrouwen zal steeds meer voorkomen.
Hiervan zijn de voortekenen al zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, ik heb maar één verstandskies, nooit meer gehad ook. De Nieuwe Mens!
Door vermenging van de rassen zouden de mensen later een mokka-achtige huid hebben.