Zijn meer vrouwen bi dan dat mannen homo zijn?

Zijn meer vrouwen bi dan dat mannen homo zijn? Een aantal vriendinnen en dames die ik viavia ken hebben aangegeven wel eens iets met een vrouw te hebben gehad. Sommige vrienden vertellen hetzelfde over dames die zij kennen. Vandaar, zijn relatief meer vrouwen bi (of zelfs lesbi) dan dat mannen homo zijn?

2 jaar geleden
in: Biologie
1.6K

Het beste antwoord

Het ontloopt elkaar niet veel. Het percentage biseksuele vrouwen is 3,3%. Het percentage homoseksuele mannen ligt rond de 3%.
Ter info: bij vrouwen ligt het percentage dat lesbisch is tussen de 1,4 en 2,4%.
Het percentage biseksuele mannen is 1,7%.
Toegevoegd op 13 december 2021 07:17: tekst
SimonV