Ja dat denk ik toch wel. kippevel zit in/op je vel en niet in je haren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je haren gaan dan op die plaatsen niet meer overeind maar ik denk wel dat je vel blijft reageren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kippenvel wordt veroorzaakt door samentrekkende spiertjes, bij epileren verwijder je de spiertjes niet , dus die blijven samentrekken. Dus mij lijkt dat je kippenvel dan nog wel kunt voelen, maar misschien minder duidelijk zien
13 jaar geleden
Dat kun je evengoed nog voelen. Kippevel is niet afhankelijk van haartjes die er wel of niet op je huid groeien.
Je krijgt kippevel als je het koud hebt of als je ergens heel erg van onder de indruk bent en dat hebben ook volledig kale mensen.