Hoe zie je in het gezicht of een meisje 15 of 20 is?

Als ze geen make-up draagt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele goeie vraag! Had ik ook willen stellen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supervraag, is momenteel precies wat ik nodig heb. En ik zat dus echt te twijfelen om hem te stellen (net voordat jij hem stelde. +1 (kan helaas niet meer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow das wel heel toevallig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ youris: plus min blok?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cinde1985 Ik begrijp je niet helemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, voor de verkeerd getypte naam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geeft niet,ik bedoelde of je geblokkeerd bent voor het geven van plus en min? Omdat je zei +1 kan helaas niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik bedoelde ik kan helaas niet meer dan 1 puntje ervoor geven, wat ik graag zou willen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh Haha op die manier :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel een voorbeeld-foto kunnen laten zien van een meisje van 15, maar ivm haar privacy doe ik dat liever niet. And I love here (dat is nog een betere reden om het niet te doen)
anneliez
13 jaar geleden
Ik denk dat je het makkelijker ziet als ze geen make-up draagt. Daarmee kun je snel wat ouder lijken. Maar het blijft vaak moeilijk te zien, en of dat dan wel of geen compliment is??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@anneliez Ik zelf zie een meisje liever zonder make-up, dan met die troep op hun gezicht. Dan lijken ze maar wat ouder dan dat ze zijn, ik wordt verliefd op een meisje, niet op hun makeup. Snap je wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel kunnen antwoorden maar dat is dan uit het punt van een 16 jarige puber (en nog een jongen ook), dus het lijkt me niet verstandig.

Antwoorden (6)

Op basis van puur het gezicht zal het lastig blijven. Een tiener heeft over het algemeen een jeugdigere huid. Straks,soms wat pukkelig. Een 20er daarentegen heeft al wat meer kleine rimpels en de huid is wat meer effen. Maar dat is heel gemiddeld en kán ook juist weleens andersom zijn. Je ziet het meer aan de gehele houding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezicht oogt volwassener als je 20 bent. Een meisje van 15 heeft vaak nog kinderlijke trekken, zoals wat bollere wangen.
Tegenwoordig is het trouwens wel vaak zo, dat meisjes er sneller volwassen uitzien dan vroeger het geval was. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het slikken van de anticonceptiepil op jongere leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik lijk voor geen meter 19 terwijl sommige van 15 wel 18 lijken. Echt zien zal niet echt lukken. je ziet het makkelijker aan het gedrag dan uiterlijk. Daarom lang leven id! waar je leeftijd instaat. jammer alleen dat meisjes van 13,14,15 nog steeds door hun volwassenere uiterlijk makkelijker cafe's discotheeks binnen komen. Plus drank en sigaretten halen nog altijd heel makkelijk gaat.
(mijn id vragen ze nog steeds;) ).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je er wel jonger uitzien (dan je gemiddelde leeftijfdsgenoten) :D, als ze nog om je idee vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja :D nou is het ook zo dat tot jr 20 het verplicht is XD dus ik kan nog een halfjaartje en daarna hoeven ze hem niet meer te vragen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ik dacht tot 16 verplicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet minstens zestien zijn (voor zwak alcoholische dranken), maar juist omdat je dat niet altijd aan het gezicht kan zien, moeten cassières ID vragen aan iedereen die jonger dan 20 lijkt. En ben je jonger dan 20, dan ben je het tonen van je ID ook verplicht om te bewijzen dat je boven de zestien bent. Zo filter je de meeste vroegrijpe veertienjarigen er wel uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ Oke, nu ben heb ik weer wat kennis bij. :D
Dat zie je niet in het gezicht alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het nietin de gezicht zien maar hoe ze zich gedraagt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar ben ik het wel mee eens. ik houd jou al ouder geschat dan dat je werkelijk ben, aan de hand van je antwoorden op vragen. Maar aan de hand van je foto zou ik je 15 schatten ipv 12.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Dat zie je niet in het gezicht, wel op andere manieren