Als je je laat ombouwen van man tot vrouw, kan dan die man daarna kinderen krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.6K

Het beste antwoord

Nee, eierstokken en baarmoeder krijg je er niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee, want er is geen baarmoeder in
het mannenlichaam aanwezig na de 'ombouwing'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,de man krijgt slechts de uiterlijke geslachtskenmerken van een vrouw. Hij/zij krijgt b.v. geen baarmoeder en geen eileiders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bij die man ontbreken de voortplantingsorganen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als hij voor de fatale operatie zijn zaad heeft laten invriezen, kan hij nog steeds als bevruchter/donor optreden en kan hij (als vrouw) vader worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed bedacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om voor de wet geaccepteerd te worden als transgender mag een man die tot vrouw is omgebouwd geen kinderen kunnen verwekken en een vrouw tot man geen kinderen kunnen baren. Dat sperma invriezen is juridisch dus discutabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje, weer wat geleerd!