kan een mens bevallen van iets anders dan een baby mens ?

Een regel de vrouw mens is wel zwanger geworden door haar mens man

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een mens vrouw kan ook zwanger raken van een mens man die niet haar mens man is :-)
nounka
9 jaar geleden
Er zijn ooit pogingen geweest om mens-chimpansee te kruisen. Gelukkig zonder succes. Volgens mij is Mens + mens = mens Is normaal gezien de regel niet dat
Twee individuen van dezelfde soort krijgen een kind van die soort dat vruchtbaar is.
Twee individuen van vrijwel dezelfde soort kunnen een kind krijgen maar dat is niet vruchtbaar. Denk aan paard en ezel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kweenie. Had je plannen?
fremar
9 jaar geleden
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/49483-hoe-kan-dit-mens-aap-baby/

Antwoorden (2)

Op plaatsen waar het sterk verontreinigd is met nare chemicaliën komt het weleens voor dat een niet perfect exemplaar tevoorschijn komt. Het is dan aan de ethiek om dat geen mens te noemen.... Maar verder zou ik sterk neigen naar niet mogelijk onder normale omstandigheden...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mensen, ik zag dit laatst op het nieuws op een Turkse kanaal,
Er was een baby geboren met een soort van een apenhoofd, maar voor de rest gewoon een mensenlichaam, de vrouw is bevallen toen ze 7 maanden was,
en heeft maar 1 uur geleeft..

Ik begrijp uit het bericht dat t iets te maken heeft met een fout in de chormosomen
fremar