Een ekster links en een sperwer rechts

Toegevoegd na 1 uur:
Aan het formaat is ook goed te zien dat het een sperwer mannetje is.
Zeker geen buizerd die zijn meestal grote en ze komen haast niet voor in dat soort achtertuinen. Bij roofvogels zijn meestal de mannetjes duidelijk kleiner als de vrouwtjes..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Links lijkt het mij een ekster,rechts niet goed te zien door de onscherpte.
fremar
9 jaar geleden
Het lijkt op een ekster die een torenvalk wegjaagt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me geheel correct! +
Een ekster en een buizerd lijkt me