Waar word een Chocomel verpakking van gemaakt?

is dit duurzaam?
ik kan dit nergens vinden, misschien weet een van jullie het antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
bamibal
10 jaar geleden
Welke chocomelverpakking? De kartonnen pakken, glazen flesjes, plastic flesjes?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de kartonnen pakken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet dat het van karton gemaakt wordt maar is dat gerecycled
karton of iets anders?
fremar
10 jaar geleden
http://www.federplast.be/DOWNLOADS/PackStories/09%20Saving%20more%20than%20it%20costs%20NL.pdf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel

Antwoorden (1)

Dat wordt gemaakt van karton en aluminium.
Karton wordt samen met papier gerecycled.
Aluminium wordt gerecycled.
Het is zo duurzaam mogelijk, maar bij de produktie en de afvalverwerking wordt natuurlijk de nodige energie verbruikt.
Reddie