ik ben op zoek naar apen poep voor een onderzoek waar kan ik die krijgen?

Ik ben op zoek naar apen poep voor een onderzoek waar kan ik die krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ben met een wetenschap onderzoek bezig en ben op zoek naar apen poep
Poet
10 jaar geleden
Als wetenschapper moet je wel op je grammatica letten: apenpoep, wetenschappelijk onderzoek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Apenheul in Apeldoorn misschien.
http://www.apenheul.nl/contact/

Antwoorden (2)

Ik zou dat eens bij een dierentuin in de buurt proberen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor veel onderzoek moet blijken waar het materiaal vandaag is gekomen, soms zelfs met een CoA er bij (Certificate of Analysis).
Er zijn meerdere bedrijven zoals Harlan (http://www.harlan.com/) waarbij je zou kunnen informeren als traceability een issue is.

Anders zijn de dierentuinen, opvangcentra zoals Stichting AAP, wellicht betere mogelijkheden. Met een duidelijke uitleg van waarvoor het onderzoek dient en waarvoor de resultaten voor gebruikt worden, is heel veel mogelijk.