Weet iemand hoe deze vetplant heet, en hoe ik deze zo lang mogelijk in leven kan houden?

Weet iemand hoe deze vetplant heet, en hoe ik deze zo lang mogelijk in leven kan houden? Klopt het bv dat ze in de winter geen water mag krijgen en koud en donker moet staan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
Rieneke1
10 jaar geleden
Donker lijkt me sowieso geen strak plan.
Ik zou 'm koel en licht zetten, en heel weinig water geven, maar niet kurkdroog houden.

Antwoorden (1)

Vetplanten, waaronder de Sedum burrito, zijn ideale planten voor mensen die weinig tijd of zin hebben in verzorging. De regel bij deze plant is namelijk dat je hem niet te veel water moet geven! Ze verbranden niet, dus in de zomer mogen ze gewoon pal in de zon blijven staan. Makkelijk toch?
fremar