Horen de luchtpijp en de binnenkant van je longen (bronchiën, vertakkingen, longblaasjes) bij het externe milieu?

Je maag en darmen horen bij het externe milieu. Maar hoe zit het met je longen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (1)

Die horen ook bij het externe milieu, samen met je voorhoofdholtes, de vrouwelijke holtes, zeg maar alles wat rechtstreeks in verbinding staat met de buitenkant en waar je bij zou kunnen zonder te snijden.