Grote boodschap

Als ik naar de wc gaat, stinkt het echt twee keer zoveel als wanneer mijn huisgenoten zijn geweest, en we eten toch echt hetzelfde. Ik ga gewoon eens per dag, dus daar zal het niet aan kunnen liggen.

Vanwaar dit verschil?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwoah, je bent niet wat je eet, maar wat je *niet* uitpoept. Dus is het meer mijn alter-ego ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaaa lol ik heb nog nooit meegemaakt dat poep naar een lentebriesje ruikt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wel josefientje, maar dat lag meer aan het lentebriesje dan aan de poep ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whhaaa

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met de bacteriën in je darmen. Jouw darmflora zal dan anders samengesteld zijn. Dat kun je ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je slechts 1 keer per dag gaat, eet je te weinig vezels.
Iemand die gezond eet, gaat doorgaans 3 a 4 keer per dag.

Hoe langer je de boel opspaart, des te meer het gaat stinken. Het eten is aan het verteren, maar dat zou je ook verotten kunnen noemen. De maagzuren en bacterieën doen hun werk.

Nog een oude tip: steek na de stoelgang even een lucifer af. Werkt beter als al die chemische parfumluchtjes, en is goedkoper ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat van jou is een slecht teken, je krijgt dit van veel patat eten, cola drinken, frikandelle en andere zeer ongezonde dingen.
Waarschijnlijk eet je weinig fruit, noten en rauwkost.
Op den duur als je ouder wordt kan je hierdoor grote lichamelijke problemen krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die dingen eet ik eigenlijk zelden tot nooit. Hoewel het wel lekker is, patat met frikandel speciaal. Maar ik zal eens meer fruit eten, wellicht gaat het dan fruitig ruiken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is wel een geweldig verschil als mensen in het zelfde gezin het zelfde eten en toch ruikt het verschillend.
Vaak zijn het de tussendoortjes die dan toch het verschil uit maken.
Maar de een eet misschien meer aardappeld dan bruine bonen, tewijl de ander weinig aardappels eet en veel bruine bonen, dat maakt al een enorm verschil.
Wat een onzin zeg dat het komt door ongezond eten.
Ik eet zelden patat en al helemaal geen frikandellen.
Mijn maaltijden bestaan uit veel fruit en groente en ik eet zeker 6 dagen per week volgens de "schijf van 5" en ik hoef maar 2 keer per week. Op vakantie ga ik vaak 2 weken niet en moet vervolgens "hollen"als ik de oprijlaan van mijn huis op kom.
Volgens de arts is dit gewoon mijn ritme en ik ben kerngezond.
Laat je niet gek maken de ene stinkt meer naar zweet als de ander en de volgende heeft wel een frisse adem en de ander niet.
Dit hoort bij jou en das ff jammer voor je huisgenoten.
Trek wat eerder door dan krijg je minder stank