De anaalklier van honden heeft een dubbele functie; 1ste het beter laten verlopen van hele ontlastende proces, en ten 2e het afzetten van een persoonlijke geur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat honden elkaar via geur herkennen en wij niet. Mensen kunnen dan ook in kleur zien waar honden dat niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De anaalklieren worden gebruikt om een persoonlijke geur af te geven zodat andere honden de hond herkennen aan de geur. Mensen herkennen elkaar door te zien en honden door te zien en de geur van de anaalklieren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Das zielug voor homo's.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een hond kan niet zweten, wij mensen herkennen elkaar door onze geur via onze zweetklieren, hoeft niet sterk te zijn, het is dus absolute onzin dat mensen door elkaar te zien iemand aardig vinden!! hoewel een eerste kennismaking natuurlijk wel zo kan!