Welk gedrag vertoont een giraffe als het stress heeft?

Ik zit in 4 VWO en ben voor een PO voor Biologie naar de dierentuin geweest om een ethogram en een protocol te maken van een giraffe. Mijn onderzoeksvraag moest iets omtrent stress zijn en dus heb ik als onderzoeksvraag: welk gedrag dat een giraffe vertoont in de dierentuin kan duiden op stress? Mijn brandende vraag is nu welk gedrag een giraffe kan vertonen als het stress heeft. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Bronnen en sites zijn heel erg welkom, die zou ik graag ook willen gebruiken voor mijn PO. Alvast bedankt allemaal!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je had het in de dierentuin beter even kunnen vragen aan een verzorger.

Antwoorden (1)

Stress veroorzaakt een vluchtreactie bij giraffen.