Wat voor een soort insect is dit?

Ik vind het er maar apart uit zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
Cryofiel
10 jaar geleden
Ziet eruit als een heel gewoon spinnetje dat een heel gewoon rupsje heeft gevangen. Hoe spin en rups heten, weet ik niet. Wel dat je er overal honderden van kunt vinden. Meestal hangen die rupsjes aan een dun draadje aan een blad van een boom. Geen idee waarom ze dat doen, trouwens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij zit echt heel ver van de deur af en onder de bank dus de rups moet ver gesleept zijn. Ik zag op een rare manier dat de rups soort van deel was van de spin maar nu zie ik de spin er ook goed in.

Antwoorden (2)

lijkt mij een spin met een 1 of andere rups waar zij aan zit te eten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
miljoenpoot eet spin denk k