Zou je een middeltje kunnen maken met feromonen zodat iemand echt verliefd wordt op de eerste die ze/hij ziet?

Als dit gaat zeg me dan hoe je het kunt maken en ook hoe het werkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee

Antwoorden (3)

Verliefd worden gebeurt met je hart en ziel.
En of je iemand er leuk vind uitzien en qua gevoel op een lijn ligt.
Ik bedoel wel dat je met je volle verstand dan verliefd wordt.
Niet onder invloed van een vette joint zodat je alles om je heen mooi kan vinden.
Dus ik zeg nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
het hart is een pomp.pompen worden niet verliefd.van de ziel is het bestaan uiterst twijfelachtig.-
Frimu2
10 jaar geleden
+ voor niko
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- voor niko
niko
10 jaar geleden
ha.
Feromonen versterken vooral de seksuele interesse. Om verliefd te worden is meer nodig, oxytocine schijnt een rol te spelen en allerlei andere hormonen. Daar weten we (gelukkig?) nog lang niet alles over. Bovendien moet er ook nog een bepaalde mate van klik zijn. Kortom, het antwoord op je vraag is: Met de huidige stand van de wetenschap is het niet mogelijk iemand te dwingen verliefd te worden. Of dat later ooit anders wordt weten we dan pas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee... Feromonen hebben er eigenlijk weinig mee te maken. Verliefd worden doe je met je ogen, gehoor en ook onder invloed van je eigen persoonlijkheid.
Die paar feromonen die je daadwerkelijk zou kunnen ruiken, die zijn er alleen maar om de band te versterken.