Volgens mij niet. De rand van je ooglid is namelijk vochtig en het lijkt mij dat er bij voldoende druk water doorheen kan en dat er zelfs altijd vocht door stroomt. het zal heel weinig zijn maar 100% waterdicht zal het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij wel. Als je zwemt en je ogen sluit onder water, komt er toch geen water in je ogen? Althans bij mij niet.